Helg, pizza, vin

Rent mentalt gjorde jag helg för flera timmar sedan. Men jag har en timme kvar på jobbet innan jag får åka hem och stänga av helt. Jag är såå sugen på pizza och det blir nog min middag. Tar mig ett glas vin till det och sedan somnar jag säkert. Synd när det är så härligt väder men jag är overkligt trött. Vet inte om det kan vara pollen som spökar. Jag brukar inte vara särskilt allergisk men vissa år så slår tröttheten och snuvan till. Äh, jag kanke bara är trött för att det är fredag. Vem vet?

Nu äter jag dagens andra Daimstrut (ministorlek som tur är). Denna kan jag åtminstone skylla på lågt blodsocker (observera att jag faktiskt får lågt blodsocker på riktigt eftersom jag har diabetes).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback