Hjärnstormsdag

Idag ägnar jag mig åt seriös brainstorming på jobbet. Ska försöka knäcka tidernas idéer ... önska mig lycka till :-)
Jag tänker mer kreativt tillsammans med andra men det får gå ändå idag. Måste fokusera, trasha boxen och samtidigt vara realistisk. Helt klart en svår kombination. Jag tror att inledningsfasen får kretsa kring det där med att kliva utanför lådan så får fokus och realism komma in i bilden senare. Så blir det!

Ikväll ska jag eventuellt på basket,
Sundsvall Dragons andra finalmatch. Jag skulle väl säga att basket är roligare att spela än att titta på men som sport i underhållningssyfte får basket ändå godkänt. Och framförallt så får jag ju trevligt sällskap av Ullis :-D Om vi inte går på matchen så tar vi nog en fika istället och det är inte så tokigt det heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback