Intensiva dagar i Nordichallen

Sundsvall Cup är slut för i år. Känslan är härlig men samtidigt gnager  vemodet ... helgen har gått så snabbt och det är ett helt år kvar till det är dags igen.

Jag begav mig till Nordichallen direkt efter jobbet i fredags och kom inte hem förrän sent. Det var en stressande och rörig upplevelse för mig att ta emot alla dessa lag som kom för att spela handboll. Mest trevligt men lite otrevligt också eftersom det finns människor med en taskig jävla attityd. Väl hemma sov jag några väldigt oroliga timmar och fick som tur var sovmorgon på lördagen, kom till Nordic vid halv åtta ungefär. Hann se ganska mycket handboll och hade det riktigt behagligt under dagen. Avslutade med några timmars arbete i fiket och kom hem runt elva på kvällen. Trött efter en lång dag somnade jag tack och lov i lugnan ro. Och sov som en prinsessa! Halv sju var jag på plats på Nordic igen. Mer handboll och mer jobb. Tyvärr missade jag några finaler då plikten kallade men det var väl inte hela världen. Redan vid halv tio landade jag hemma i soffan igår och somnade ganska omedelbart. Jag är otroligt nöjd med helgen och känner mig inspirerad inför nästa år. Bring it on!


Till sist: Titta var du kliver. Det som göms i snö ...  kommer fram som en hundskitsparad på vårkanten. Fy på dig husse eller matte eller vem det nu är som skiter i skiten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback