Kvällens glädjeämnen

Ikväll glädjs jag åt att det regnar. Jag skulle putsa fönstren tidigare idag men struntade i det och det känns bra nu :-D
Jag är även glad över att den svåraste valsen börjar låta som en vals när jag spelar den på dragspelet. Dessutom är jag glad att jag fått undan lite stök här hemma. Och cykelturen till affären förut var härlig. Det är vad jag är glad över ikväll.

Det ska bli skönt att gå till jobbet imorgon. Tristessen här hemma knäcker mig. Vad gör alla andra?

Till Angel: Jag funderade på dansen igår men kände mig inte så lockad ... du vet, dans är inte min grej. Hade varit för det trevliga sällskapet i sådana fall :-)

Till alla: Nu ska vi spela brännboll! Jag hoppas att alla ställer upp och hänger på. Vi spikar tid och plats snarast och om du inte är med för ditt eget nöjes skull så var med för att göra mig glad. Jag återkommer i ärendet.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

åh brännboll, vad kul det låter! kram

Postat av: Anonym

Yiiihaaaa...bring it on, vad med helgen?? Bränboll alltså. Vi måste ju lära Limu med haha. Gud vad kul det låter. VI kanske ska börja med en brännbollsliga och köra en dag i veckan, ta med oss picknick och bara lufta oss i solen :D

2009-04-20 @ 16:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback