Sistaste dagen i april

Jag trodde att det här skulle bli en pigg och glad dag. Det kändes ju så imorse men nu är jag  trött och hängig. Kanske är det bara paltkoma efter lunchen, kanske är det pollenallergi, sömnbrist eller en förkylning på ingång. Planerna för kvällen är inte spikade ännu men det blir endera tvättstuga eller brasa med Aina och Dylan. Det enda jag känner för precis just nu är att ta med mig ett täcke och en mysig hunk till närmaste majbrasa och sitta där till solen går upp imorgon. Det lär inte hända.

Jag hoppas på att bli piggare framåt kvällen så att jag och A&D kan hitta på något i alla fall. Jag lider ju av den stora sällskapssjukan och eftersom ovanstående hunkalternativ inte finns på kartan så är jag glad att jag har bra vänner att umgås med.

Dagens vänliga tanke: Vad gulligt det är att alla pensionärer har så trevligt när de träffas och parkerar sina gigakundvagnar mitt i gångarna på mataffären. Så charmigt, klämmigt och fint att de har hittat en bra mötesplats.  

Imorgon är det maj!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Dagens vänliga tanke.. skulle vilja kalla det "Dagens bittra och största irritations moment" =p

2009-04-30 @ 18:38:18
Postat av: Linda

Åh tack gulliga du! =) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback