Tidig torsdag

Kortvecka igen och äntligen torsdag :)

Solen gassar redan genom kontorsfönstret och den första kaffekoppen är avklarad. Humöret är inte på topp eftersom det är tidigt på morgonen men jag är minst tio gånger muntrare idag än jag var vid den här tiden igår. Nacken/skulderlåsningen/ryggen är mycket bättre också. Jag tror nästan att det blev bättre av att bära dragspelet igår. Passade på att strecha, vrida, böja och dra när jag kom hem på kvällen. Så skönt. 

Jag ska försöka få helgens planer klara för mig nu. Sista april var ju en riktig högtid när man var sisådär 14 år. Vilka tider. Nu på gamla dagar ser livet lite annorlunda ut men jag kan inte påstå att jag saknar just fenomenet FjortisValborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback