Vad säger man

Vad ska jag skriva, vad ska jag säga? Jag får säkert fnatt snart. I'm sure. Allt är bara så fantastiskt och så förjävligt. Jag vet inte vad jag tänker eller om jag ens tänker. Jag försöker i alla fall. Det här svamlet handlar inte om något särskilt, det handlar om allt och inget. Jaja.

Seriöst 1: Vad tror du om en kontaktannons? Eller internetdejting ... För mig alltså. Kan det fungera eller kommer jag att fortsätta vara ointresserad av dom stackare som faktiskt visar intresse för mig?

Seriöst 2: Var kan man anmäla sig till tidningarnas glasstestarjurysar (en jury, flera jurysar?)? Många som deltar i sådana verkar vara inkompetenta. Nu ger jag mig ut på tunn och hal och farlig is och säger: Smaken är tydligen som baken på vissa oföredömliga ideal (=obefintlig). Av tusen anledningar vill jag ta tillbaka det jag nyss skrev men av några anledningar låter jag det stå kvar. Någon gång ska jag väl tycka någonting jag också.


Det här vill jag åstadkomma innan hösten är här:

1. Arrangera en Ät-och-se-glad-ut-festival.
2. Starta Svallets brännbollsliga (Tack Therese för inspirationen!). 

Räkna inte med att jag kommer göra det men fundera gärna över om du hänger med på tåget eller inte ... utifall att ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det var ju jag som kom på det där med brännbollsligan, inte min gravida syster, hon skulle inte klara många homeruns nu inte! ;) Tänkte att vi inte ska ge henne för mycket cred, och bara cred till mig, så ger jag dig fett med cred när vi drar igång då. Jag kan designa kepsar och tisher. Kram ANGELICA :P

2009-04-22 @ 16:47:27
Postat av: Spöket

Tråkigt att du är ointresserad av de som är intresserade av dig. Det blir ju ett litet dilemma de :D Nu är ju inte jag intresserad av dig men om jag hade varit det så hade det ju känts hopplöst och jag skulle då ha varit en av de där stackarna :D

2009-04-22 @ 22:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback