Återgången på gång

Snart återgår livet till det normala. Snart bor jag hemma hos mig igen. I stan. Det är nog både trist och trevligt. Jag kommer att sakna stugan men ändå njuta av att vara hemma i min värld.

Hösten brukar ju överhuvudtaget innebära en slags återgång till det normala samtidigt som många saker tar nya vändningar. Det blir en postitiv krock mellan det gamla och det nya. Vågskålarna faller på plats även om balansen inte alltid är glasklar. Och så blir jag förstås lite extra filosofisk när hösten börjar skymta.


Hursom ... jag och Ulrica hade det riktigt mysigt i Östersund hos Linda. Vi tog det lugnt och strosade oss genom helgen. Lite shopping, god mat och ett par filmer var ungefär vad vi hann med. Det kändes så tomt när jag kom hem igår efter att ha haft härligt sällskap hela helgen. Som tur var fick jag hälsa på P&J och se film med dom :)

Nu ska jag jobba en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback