Bröllopsklockorna har klingat

Jag hade det stora nöjet att bröllopsfesta i lördags! Min vän Linda gifte sig med sin Lars :) Det var en väldigt vacker dag med en kärleksfylld atmosfär. Linda var vacker och allt var vackert. Jag älskar verkligen bröllop! Vi fick supergod mat, massor med tårtor och jag hade trevligt sällskap vid bordet. Det blev en mysig kväll i festtältet där i Stöde. Det var fint runt omkring, inuti och överallt, dessutom bara lite, lite kallt.

Tråkigast i världen som jag är så har jag inga bilder här och nu. Självklart fotograferade jag lite men jag saknar USB-sladd till kameran och måste därför hem till min bärbara för att få över korten. Det verkar som att jag har fått ordning på kameran nu faktiskt och ska eventuellt bli bättre på att lägga in bilder här i bloggen ... alltså, EVENTUELLT. Får se o det kanske kommer några från min och syrrans Luleå-resa.

Tillbaka till arbetet.

p.s. Idag fyller mamma år så kanske är det tårtdags ikväll igen :D d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback