Det händer saker

En hektisk dag på jobbet. Det är härligt när det händer saker :) Vissa grejer hade jag gärna slängt i papperskorgen idag men det var bara för att jag inte kunde lösa problemen på egen hand och alla som kunde hjälpa mig hade dragit hem när jag behövde dem. Jag låg nämligen efter hela dagen ... dels för att jag tillbringade tid på en annan avdelning för att lära mig mer om hur dom jobbar och dels för att den sena bussen imorse inte bara var sen från start utan även fastnade på E4 typ mellan Kiruna och fjärran. Eller i närheten av Härnösand. Tack och lov så var bärgarna snabbt på plats och dessutom var busschauffören en man med ett glatt humör :D Försenad blev jag i alla fall och det resulterade i att jag var kvar på jobbet lite längre än dom flesta.

Mer då?! Jooo du, jag har lärt mig att köra skurvdragare idag :) Både fram och back! Jag är varken dummare än tåget eller ohändigare än ohändigast. Det är bara det att jag typ aldrig har använt en skruvdragare förut. Men mina nya kollegor verkade lita på min förmåga att klara av uppgiften vi stod inför. Tack för det!

Nu ska jag sova. Det blir förhoppningsvis en riktigt tidig morgon imorgon. Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback