Det har bara börjat ...

... och det har börjat bra!

Det är många känslor när man börjar ett nytt jobb. Och många tankar som snurrar. Den här första veckan på jobbet har tagit på krafterna. Allt är nytt och det är mycket att ta in. Ändå känner jag mig full av energi och när jag satt på bussen hem igår så insåg jag att jag längtar till måndag. Jag hoppas att det fortsätter att vara så här bra!

I torsdags hade vi julfest. Skön start liksom :) Det var jättetrevligt och jag hade riktigt kul. Jag känner mig nästan lite lyrisk över alla härliga människor.

Jag ser fram emot en spännande fortsättning på detta. Tills vidare ska jag fundera på timmerjiggar, hyvelstål och sågblad. Tänk vad kul om jag blir proffs på sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback