En dag ingenting

Mycket lite har blivit gjort idag. Kanske mer än ingenting men ändå knappt någonting. Jag trodde att jag skulle ge mig ut i kylan för att få både frisk luft och några ärenden avklarade ... men icke. Känner mig helt väck av tristess och slöhet. Skönt att jag får åka och jobba imorgon :)

Nu har jag åtminstone kommit så långt som till tvättstugan. Och faktiskt så har jag kört dammsugaren och ställt iordning allt jag ska ta till återvinning. Så helt värdelös har jag inte varit.

Det kanske är förkylningen som gör mig så slö och låg. Kanske är jag helt slut efter några intensiva veckor på nya jobbet. Mycket att ta in, mycket att processa. Det är nog bara så att jag behövde ett par totalt tomma dagar och det har jag haft nu. Vaknar som en ny människa imorgon och hoppar jämfota till bussen :)

Men först ska jag köra igång mer tvätt och ta reda på alltihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback