Färdigjulat

För min del är julen slut för denna gång. Det var den redan igår då jag åkte från stugan faktiskt.

Det har varit en härlig och lugn jul på Åstön. Bara familjen, massor med mat och en del spelspelande. Givetvis tog vi vår traditionella Julaftonspromenad också :) Mot havet och den enorma lycka som det ger. 

Igår när jag återvände hit till stan gjorde jag något så ovanligt som att stanna hemma hela kvällen. Det var många år sedan jag inte var ut på Juldagen. Lite konstigt och trist men jag kände inte alls för det. 

Idag har jag mest bara känt mig tragisk. Onyttig, ensam och tom. Jag skulle ha stannat och mått gott i stugan ett par dagar till men det är lite sent att komma på det nu. Kanske får dra iväg på rea imorgon och shoppa mig gladare.

Nu ska jag hänga framför tv:n en sväng innan jag endera hittar på något skoj eller går och lägger mig. 

Till sist: JAAAAAA TIMRÅ VANN!!!! :D

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback