Jag är där nu

Två dagar på nya jobbet är avklarade. Trött är jag men bra har jag haft det. Alla är så trevliga! Stämningen är skön :) Det blir långa dagar ... tolv timmar från att jag lämnar hemmet på morgonen till jag landar i hallen igen. Men det är knappast hela världen.

Jobbpremiären igår firade jag med en grabbkväll kan man säga. Jag och broren gick till O'learys för att se hockey. Träffade på en bekant till bror och ett par kompisar till bekantingen som vi delade bord med. Riktigt trevligt! Jag behöver se nytt folk i min stillsamma värld. Snyggt folk är helt klart ett plus :) (Upptaget folk kan vara lite minus.)

Ikväll ska jag försöka röja undan lite här hemma och sedan sova. Måste vara pigg och utvilad imorgon när vi ska ha julfest på jobbet :D

Därför: The End.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback