Kallt inne, kallt ute

Det är kallt nästan överallt. Ute i mörkret och på alla ställen inne. Men aldrig, aldrig i mitt sinne. Jag fryser mer än någonsin förut. Men ändå verkar jag alltid vara på väg ut. Brrrr ... promenerar bort och cyklar hit. Men det värmer i hjärtat att snön är vit. Und so weiter ... jada, jada.


Till annat. Jag trivs fortfarande hur bra som helst på jobbet :) Tänk att det känns så bra! Dessvärre så börjar mitt sköna singelliv att urarta och jag går mot deprimerande desperation. Det är rätt trist att vara den endaste singeln i helaste världen. Faktiskt. 

Ja, men det är förbannat kallt ute i alla fall. Jag som har fryshusgener borde vara härdad men ta mig tusan så verkar det inte vara riktigt så. Nog överlever jag mina promenader till och från bussen här hemma och i Härnösand men sedan är jag mer eller mindre frusen dagen lång. Därför har jag shoppat idag :) En superfin och varm kofta från Esprit. Den tar jag med till jobbet och har som filt!

Back to Ugly Betty.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott Nytt År

2010-01-01 @ 01:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback