Kära Tomten

Jag behöver inga julklappar. Har varit snäll och så men önskar bara att alla i hela världen får ha det bra. Saker och sådant är inte viktigt för mig.

MEN ... om jag ändå skulle försöka komma på något som jag vill ha ...

Cykel
Snö
Mobiltelefon
Kavel
Bil
Renovering av badrum och kök och hall
Kläder
Guld och gröna skogar
Motorcykel
Klocka
Idrottsarena
Skridskor
Förälskelse
Kajak
Sängkläder
Små, små ord av kärlek
Resecheckar
Smycken
Trummor
... och så vidare

MEN ingenting är viktigare än att alla mår bra. Jag önskar mig absolut ingenting.

Kommentarer
Postat av: a

nr 11 paxar jag, se till så att ingen annan ger dig det =)

2009-12-11 @ 09:08:38
Postat av: jennychen

men det är ju strålande! tror ingen direkt står i kö för just den grejen ... :D

2009-12-11 @ 20:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback