Sankta söndag

Ikväll hände något ovanligt. Jag var i kyrkan. Kände ett stort Luciafirandebegär helt enkelt. Jag har så många fina minnen från alla Luciatåg jag vandrat i genom skolåren. Det är något alldeles speciellt med Lucia. Så jag hamnade i GA-kyrkan ikväll och njöt av fina sånger och en stämningsfull atmosfär. Det är sällan jag söker mig till kyrkan helt frivilligt men just ikväll ville jag verkligen dit och jag är glad att jag gick.

Dagen har jag spenderat på läktaren. Såg en och en halv handbollsmatch. Det var länge sedan jag såg handboll live så det var trevligt. Gårdagen spenderade jag faktiskt också på en läktare. Var i Sporthallen och kikade på gymnastikuppvisning. Gissa om jag blev totalt sugen att vara med?! Ooo ja!

Snart slut på denna söndag. Dags att göra sig redo för en ny arbetsvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback