Snickerimaskinskurs

Nej, jag sov oroligt inatt också. Och blev lite sen imorse :( Tur att bilgrabbarna är avslappnade typer ... stress verkar tack och lov inte vara en stor del av deras livsfilosofi. Jag har ju lyckats vara i tid dom andra mornarna så det var inte någon katastrof. Frågar man storebror så skulle han säga att jag är sen minst nio gånger av tio och det skäms jag för men jag gör alltid mitt allra bästa för att vara i tid. Jag lovar! Men nog om det.

Jag har en spännande torsdag att se fram emot :) Det står kurs i snickerimaskiner på schemat! Vet inte exakt vad för maskiner det blir men någon slags hyvel eller så skulle jag gissa. Blir nog kul :) Jag hoppas på att bli proffs så småningom.

Nu ska jag krypa till kojs. Ska testa tidigare sänggående ikväll för att se om det hjälper eller stjälper. Natti 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback