Som sovsvårigheter

På sistone har jag sovit gott om nätterna. Kanske lite för få timmar men ändå bra. Tills nu ...

Vaknar tvärpigg mitt i natten och snurrar runt läääänge. På morgonen är jag bara kvartsmedveten om väckarklockorna. Tack och lov så har jag hunnit i tid till mina karlpolare (egentligen carpool) hittills men jag är rädd för att jag kommer försova mig vilken morgon som helst nu. Kanske inte ska bekymra mig över det för det är väl det man tror som blir sanning. Det är jobbigt i alla fall att jag sover illa nu igen. Lite julledighet kanske ställer allt till rätta ... jag har så mycket nya saker i huvudet som behöver få sjunka in. Ja, så är det nog.

Så inatt ska jag sova som en prinsessa. Stör mig inte!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för de orden! Jo vi får kämpa på i 1 eller 2 månader nu men då Siri fyrar av sitt leende glömmer man alla tråkigheter! Stor kram till dig och hoppas du fick dig en god natts sömn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback