Bara tisdag

Det var så nyss helg men jag längtar redan till nästa. Linda kommer till Sundsvall och det är ju super :-D Men än så länge är det bara tisdag så jag får allt vänta fint på att det ska bli fredag efter jobbet.

Min nya säng är på plats och på benen! Nu hoppas jag verkligen att jag sover gott inatt ... det blev lite av ett impulsköp. Om det skulle visa sig att sängen inte är bra så har jag åtminstone fått träna på att fatta snabba beslut. Och dessutom så har ju Ikea någon slags 90-dagars testtid på sängar tror jag.

Well, well ... jag tror att det blir bra och jag vet ju att allt alltid ordnar sig :-) 

Kommentarer
Postat av: Linda N

sötfia! =) Vi kan väl hitta på nåt på lörda...jag har inget spec för mig efter kl 14 typ... :)

2009-02-04 @ 21:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback