Det är vinter!

Så mycket snö! Det är så fint i min vintervärld. Och idag sken solen :-) Så här ska det vara när det är vinter. Just ikväll lever jag i ett snölyckorus men jag är förstås medveten om allt dumt som snön kan innebära. Du vet plogningsproblem, trafikolyckor och allmänt snökaos. Olyckor är olyckliga men förutom det tänker jag vara den sista att klaga på att vi äntligen har riktig vinter.

Kör försiktigt!

Annars så har jag spenderat timmar till att vela. Träning, inte träning, träning, inte träning, träning, inte träning ... Det blev inte träning. Jag vill att den högra foten ska kännas riktigt bra innan jag ger mig iväg och tränar. Det blir lätt mycket hopp och spring på en handbollsträning och det känns inte optimalt för tillfället. Trist att stanna hemma men kanske bäst så ändå.


Något helt annat ...

Några stjärnor strålar än
Några fåglar kvittrar
Allt fint kommer säkert sen
Allt är inte berg som vittrar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback