Det här händer

Det är lugnt, lugnt på jobbet nu. Jag försöker ibland att göra ett ryck och hitta på något spännande men tappar oftast fokus rätt snabbt. Det blir lätt så eftersom det finns en massa annat som är viktigt och som jag inte riktigt kan styra över. Vill inte störa chefen med saker som jag tycker är roliga när det finns saker som är viktigare just nu.

Imorgon blir det hockey med grabbarna (haha, jag fick bara total lust att skriva så, det blir en dam till också och dessutom kan jag inte kalla dom jag ska dit med för grabbarna för det är liksom inte mina homies ... det kändes helt enkelt bara som att jag ville använda ett uttryck som jag antagligen aldrig kommer att använda på riktigt). Det är alltid roligt med hockey så jag ser fram emot morgondagen! Och för mig är det dessutom en låtsaskonferens :-D Kan knappast bli bättre.

På fredag ska jag på arbetsintervju. Hör och häpna :-) Det är ett jobb som jag tror kan vara riktigt intressant fastän det egentligen inte är inom mitt område (varken på det ena eller andra sättet). Men ... nu får jag sakta i backarna, jag kanske inte på något sätt får jobbet. Började min ansökan med att skriva att jag inte är så insatt i det dom pysslar med. Jaja, den som lever får se.

Kom ihåg att ingenting försvinner. Allt finns kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback