Helgen bara

Jag försöker ibland att förena nytta med nöje. Det har jag inte gjort den här helgen. Mycket nöje, noll nytta. Fast det förstås, nöje kanske är den största nyttan av allt. Trodde att jag skulle få lite viktiga saker gjorda men så blev det inte.

Började gårdagen med att se handboll. Spännande match som tyvärr slutade med uddamålsförlust (23-24 tror jag att det blev). Det var, trots förlusten, roligt att få se lite handboll. Efter matchen matade jag Elsa (U:s katt) och sedan gjorde jag och syster en alla-hjärtans-turné med blommor. Kvällen tillbringade vi hos min bror och vi rockade järnet. Sedan gick jag hem och sov. Det är tur att jag har mina fantastiska syskon som sällskap när varken kärlek eller vänner finns tillhands (alltså, jag har underbara vänner men de har ju sitt och så ... så jag kan ju inte klänga mig fast vid dem i tid och otid (läs: Alla hjärtans dag)).

Idag har jag gjort ganska lite men har haft en härlig dag ändå. Frukost och lunch i sängen :) Nu blir det rostade mackor till middag.

Helgen får 7 poäng av 10 möjliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback