Planlösa tankar

Jag hade planer för ikväll men jag planade ut dem. Känner mig hängig. Så jag har en sysslolös hemmakväll med huvudvärk framför mig. Det är mycket som känns planlöst just nu. Det är lite irriterande men jag vet ju hur problemet kan lösas.

Det var den griniga delen av detta inlägg. Och här kommer den glada ...

Jag får aha-upplevelser nästan varje dag :-) Lär mig nya saker, ser sammanhang jag inte tidigare sett ...  och sådant liksom. Det är lika fascinerande varje gång. Ibland kan det vara små, små saker som egentligen verkar betydelselösa men som glädjer mig ändå. Så här hoppas jag att hela livet ska vara. Jag vill alltid lära mig mer!

Kommentarer
Postat av: Ruda

Skickar en puss för att skrämma bort huvudvärken och för din fina kommentar, den värmde och fick allt att se lite ljusare ut! =)

2009-02-18 @ 20:12:14
Postat av: Ruda

Skickar en puss för att skrämma bort huvudvärken och för din fina kommentar, den värmde och fick allt att se lite ljusare ut! =)

2009-02-18 @ 20:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback