Verkligen hockeykväll

Alla matcher samtidigt och hela tiden. Mm. Jag tänkte mig att jag skulle lyssna med ena örat på Timrå-Skellefteå och titta med ena ögat på Rögle-Modo. Till och från. Upptäckte då att jag kunde se Målextra (tidigt att komma på det nu när seriespelet nästan är slut (alltså jag har Canal+ men inte säsongskortet så jag brukar titta när Timrås matcher är men har liksom aldrig förstått att jag kan se Målextra på Canal+ Sport 2 när det är någon mindre intressant match på Canal+ Sport 1)). Oh my ...

Så, det blev Målextrapreimär för mig ikväll. Och snurrig som jag är så hade jag ibland svårt att hänga med i svängarna ... ena minuten en match och nästa minut en annan. Men underhållande var det :-D

8-0 till Timrå ikväll! Det behöver inte ens kommenteras ... (för att haka (haha) på några kommentatorers spår).

Det var det om det.  Blev mycket mer än jag hade tänkt.

Annars så har jag några spännande idéer. Ska kanske tänka vidare på dem över en fika med Linda S någon gång under våren. Hon brukar vara en bra inspirationskälla (och kanske samarbetspartner??).

Godnatt snart. Eventuellt ska jag tillbringa en stund i telefonen innan jag somnar ... får se om den person jag eventuellt ska prata med ringer. Ja ... han ringer nu ...

Kommentarer
Postat av: Fd Spöket

Vad är det jag läser. Varför i hela friden vill du se på ett lag som Modo. Vilken hädelse! Själv så var jag på plats i hallen. Somnade lyckligt och drömde slutspelsdrömmar. Vad händer i helgen då?

2009-02-20 @ 18:08:34
Postat av: Linda S

Jag fikar gärna! Säg bara till. Torsdagar är en bra för mig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback