Det tar tid liksom

Idag skulle jag försöka att beskriva mig själv. Hm ... lugn (ja, förstås), lojal (på många sätt den mest lojala person du kan tänka dig) och ledig (kärlek, jobb ... you name it).

Nej, men seriöst, de egenskaper jag har och som jag trivs med går inte alltid hem i jobb- och/eller kärlekssökande. För det tar tid för mig. Inte för att jag är trög eller så men bara för att det är så. Jag vet inte om jag vill eller kan ändra den sidan hos mig. Det är konstigt att jag är svår för godtrogen är mitt andra namn.

Som vanligt blir jag bara förvirrad när jag försöker förklara något men jag gör som vanligt och skyller allt på min tvillingska dubbelnatur :-) Ingen idé att gräva ner sig i detta.

I övrigt ser jag nästan fram emot Sverige-Serbien imorgon. Har tappat lusten lite men lär se matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback