En säng

I helgen ska jag försöka att köpa en ny säng ... om till exempel min bror kan hjälpa mig att frakta hem den. Jag vill ha den på stört. Kommer bli asless om det är leveranstid eller så. Jag vet att jag inte borde impulsköpa en säng men jag har ignorerat mitt sängbehov tillräckligt länge och nu vill jag ha en säng nu. Sak samma om jag inte provar ut den ordentligt och om den inte blir perfekt, jag ska ju ändå hitta någon karl inom kort och då kan ju vi köpa en ny. Eller hur? Hehe ...

Faktiskt så borde jag ha köpt en ny säng redan när jag flyttade in i Alabama för ett år sedan men det har liksom inte blivit av. Så kom jag hem från jobbet idag och tänkte: Nu eller aldrig! Hoppas, hoppas att jag kan få hjälp i helgen. Annars kanske jag kan vänta till nästa vecka. Kanske.

Nu måste jag göra middag. Tänker mig typ mackor och apelsin men jag kanske ska äta något vettigt istället. Kanske.

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej! Ny säng låter skönt. Sova är bra. Tack för snäll kommentar! Kan ju inte va "bäst" på jobbet hela tiden, så man får njuta så länge det varar ;) Klart du får länka. Du kör ju samma design dessutom :) Kram Annica

2009-01-31 @ 19:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback