Härligt men ont

Jag har två härliga men onda saker att berätta om ikväll.

Först och främst så har jag kommit fram till att jag är glad att jag träffade min trubadur och jag är glad att han hälsade på mig. Det var en härlig känsla så länge den varade men jag är ledsen över att vi inte fann varandra. Det gör ont att aldrig hitta rätt. Riktigt ont.

Den andra saken då. Det var härligt att träna handboll ikväll! Det gjorde ont i ena foten innan träningen och min axel värkte redan efter fem minuter. Halvvägs in i träningen kraschade jag den andra foten och det gjorde ont det också. Men ändå var det så härligt att träna. Det är något magiskt med handboll, fastän jag är sämst i hela världen så är det hur kul som helst. Och just ikväll var det väldigt härligt och väldigt ont. Får se om jag kan gå imorgon. En liten bonus idag var att Clark Kent d.y. dök upp och tränade med oss ... :-D

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback