Kvällen är över

Timrå spelade bra och vann! Sverige spelade bra men förlorade tyvärr. Jag är nöjd med kvällen och det känns skönt att kunna andas ut ... två matcher på en och samma kväll tär på krafterna. Även om det var underbart att se Timrå ha fart på skridskorna så måste jag säga att handbollsmatchen var mer underhållande. Såklart :-D

Det som händer och som är magiskt är inga världsomvälvande grejer utan snarare små steg i rätt riktning. Jag har träffat någon som kanske intresserar mig och jag ska på jobbintervju. Har inga direkt förhopningar om varken det ena eller det andra men känner mig ändå så otroligt lycklig just nu. Som att hela livet tog en positiv vändning när jag som minst anade det. Härligt, härligt!

Kommentarer
Postat av: Linda S

Så roligt att du ska på arbetsintervju, vad är det för jobb? Lycka till! Jag ska hålla tummarna!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback