Kvällen som försvann

Trist och värdelöst att Timrå förlorade. Det är nästan lika trist att den här kvällen försvann. Jag vet inte hur det kunde hända men det kan bero på att jag har snurrat runt här hemma och pysslat på ända sedan jag kom hem från jobbet. Jag har påbörjat en massiv städning. Blir säkert färdig innan jul. Jag som skulle träna handboll ikväll. Det blev inget av med det. Plötsligt var klockan sju och jag hade inte ätit middag. Plötsligt var klockan halvnio och då hade jag ätit middag men helt tappat tiden och därför hann jag inte till träningen. Synd. Känns bra att jag har varit ganska aktiv och hälsosam i helgen åtminstone. Men inte en sekund på isen än så länge. Det är ju förjävligt.

Nu är det tack och godnatt. Kom och krama mig så att jag kan somna i lugnan ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback