Love the sea

Jag tog en stunds tv-bojkott och satte mig istället på golvet och målade med vattenfärger. Som på dagis :-) Det blev några fula konstverk men som vanligt är det inte resultatet som är viktigt för mig. Nedan ser du en ordlek jag kom på som jag tycker mer och mer om ju fler gånger jag läser den. För mig har den minst två viktiga betydelser: Sea - the love och See the love. Först en sanning, sedan en välbehövlig (och felstavad) uppmaning. Det kan nästan inte bli bättre!




Jag inser nu att jag på sistone har lagt upp bilder på två dagisnivåiga verk. Haha :-D Men den här gången var det bara för att dela med mig av mitt fina budskap.

Nu är det en film på tv och min bojkott är för tillfället över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback