Mitt i allt

Det är mitt i veckan och mitt i allt. Inte mycket som har hänt men dagarna går fort ändå. Jag var hos frisören efter jobbet och fixade till mig lite. Nu känner jag mig mörk igen :-) Jag hann hem till handbollen och det blev en enkel vinst för Sverige trots halvtrist spel. Mer spänning imorgon när Kroatien står för motståndet. Och Timrå ska ju spela också så det blir förhoppningsvis en rolig kväll.

Jag har mycket att fundera över och förbereda mig inför. Det är spännande grejer som smyger sig på. Fortsättning följer säkert ...

Kommentarer
Postat av: Linda

åhh nu e jag nyfiken på det magiska som e på G!!! =) Ska vi ta en fika/dejt då jag kommer till Sundsvall, första helgen i feb?

Postat av: Angelica

Vad vad? Andra sidan jorden vill veta omgående. Stora kramar från Angelica och Oliver

2009-01-22 @ 20:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback