Sökes: Klarhet

Nu har jag tappat bort vad jag vill igen. Vet inte.

Ibland kan jag tänka så här: Vad skönt om någon skulle hjärntvätta mig och berätta vad jag ska tycka och tänka. Då kunde jag sluta vara så förvirrad och borta. Ska kanske söka mig till någon skum sekt.

Annars brukar jag tänka så här: Vad skönt att ingen har sagt till mig vilka åsikter och vilken tro som är den rätta. Jag har nästan inte ens påverkats politiskt från något håll. Det är underbart för jag vill bestämma själv vad jag ska tycka och tänka. Det enda problemet är att jag har så svårt med det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver inte fundera så mycket på tron tycker jag. Det verkar som att du redan har den enda rätta tron. Såg dig idag då vi var på samma tillställning :D

2009-01-17 @ 18:50:41
Postat av: Spöket

Du behöver inte fundera så mycket på tron tycker jag. Det verkar som att du redan har den enda rätta tron. Såg dig idag då vi var på samma tillställning :D

2009-01-17 @ 18:51:17
Postat av: Jenny

Heja Timrå! :) (om det var den tillställningen)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback