Jag är packad!

Idag gör jag ett inhopp på jobbet och det gjorde jag faktiskt igår också. Med allt regnande gör det mig inte särskilt mycket att avbryta semestern för en stund. Men jag är packad och utflyttad till ön för ett tag och så fort denna arbetsdag är över återgår jag till mitt semesterfirande. Tyvärr packade jag min väska med sommarkläder, fast det var fulväder när jag packade. Hur tänkte jag då?

Hursom  ... jag är varken gjord av socker eller salt så jag lär inte smälta bort i regnet. Och jag har ju hunnit med en del semestersköna grejer redan så jag deppar inte :) Grillkväll hos Anna, lite Gatufest, mysig solskensdag i Ainas härliga stuga, underbara dagar på Åstön, grillning hos Hanna och så vidare ...

Nu ska jag ta mig igenom denna dag på jobbet och sedan ser jag fram emot eventuellt trummande på fredagnatt :-D

Saker jag ska träna på i sommar (utifall att någon undrar vart jag tagit vägen eller vad jag har för mig):

Dragspel
Kajak
Tennis
Trummor
Pengasparande

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gillar att du ska öva trummorna... =)

Har lagt in ett önskemål om att få investera i en bas när familjeekonomin tillåter, sen kör vi! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback