Möhippa 2

Mitt livs andra möhippa är avklarad (inte min den här heller förstås). Det är Linda som ska gifta sig :)

Vi kidnappade henne från fotbollsträningen och drog ut på äventyr. Bland annat blev det bad och badminton för Linda.
Vi red (eller åkte för det var mest bara att sitta där och åka med) islandshästar också :D Jag fick en som heter Snorre och han var väldigt snäll. Det var säkert hundra år sedan jag satt på en hästrygg senast. Kul var det! Och lite nervöst. I ösregn gick turen på leriga skogsvägar och vi var genomblöta efteråt men vad gör väl det. Sedan blev det grillning, spel, bad och bastu. Vi hade det bara bra helt enkelt. En riktigt mysig dag! Hoppas, hoppas att Linda är nöjd.

Nu återvänder jag strax till stugan. Ser fram emot att landa där hemma igen efter några dagar i den gråa staden. 

Kommentarer
Postat av: Linda S

Jag är jättenöjd, tack för en härlig dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback