Snabb hemvändning & bortfarning

Jag är på en blixtvisit på jobbet för att fixa lite grejer inför morgondagen. Då åker jag på blixtvisit till Östersund för en intervju. Jag vet inte riktigt hur jag känner för det ... var ett tag sedan jag var på intervju så jag är lite ringrostig tror jag. Well, det blir roligt att få försöka i alla fall och, vem vet, det kanske går riktigt lysande :) Ska förbereda mig ordentligt.

Annars har jag bara varit i stugan sedan sist. Har varit på fest, spelat dragspel, paddlat kanot (men inte kajak), promenerat med hunden, badat pyttelite, krattat och lagt pärlplattor (jag hakade på storebrors hobby för en stund).

Nu längtar jag efter solsken och ser fram emot en spännande morgondag.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda S

Lycka till på intervjun!

Postat av: Linda

Åh har du badat! Vill också det!



Hör av dig nåt ikväll om du vill fråga nåt inför imorrn.. Annars stort lycka till! =) Du kommer fixa det galant!

2009-07-13 @ 09:24:26
URL: http://lindizzi.blogg.se/
Postat av: Anna

Lycka till Jenny! Kram Anna

2009-07-13 @ 18:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback