Vad är det här då?

Det verkar som att en allmän depression har lagt sig över staden. Är det vädret? Jag vet inte om jag ska joina eller inte. Slits mellan vemod och någon slags nöjdhet. Typ. Kanske känns allt lite extra grått eftersom Angel och Oliver har åkt.

Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Tvättat, handlat och skrapat lite färg från Johanna och Peters hus. Jag var ganska usel på det sistnämnda och det var rätt trist också ... men miljoner gånger trevligare än att ligga här i soffan.

Näe, jag har noll lust att skriva något nu. Har en tanke om att förklara en grej som jag sakta men säkert kommit underfund med men jag tar kanske det en annan gång. Eller inte. Alla kan skita i vad jag tänker och tycker ... jag tycker ju ändå inte som någon annan.

Nu ska jag ta en sväng till Hydro (eller Frendo eller vad det nu heter??). Lite godis kanske :) Är som sugen på något efter mina supergoda middag. Tomatsoppa och underbart bröd. Perfekt regnmat :)

Jaja, kvällen ska jag ägna åt några filmer.

Kommentarer
Postat av: Anna

den har spritt sig ända ner hit... snart slut på sommarn-depresion tror jag..

2009-07-24 @ 18:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback