Hemkommen - bortkommen

Jag är hemma igen efter en helg i huvudstaden. Stockholm var bra som vanligt (även om jag inte är ett hängivet fan). Jag och Ullis traskade runt, åt god mat, shoppade och hade trevligt sällskap av Moa. Hann även med att träffa Lisa! På tal om sällskap kan även nämnas att vårt rumssällskap på vandrarhemmet bestod av ett gäng glada byggarbetare från göteborg (inte helt säker på yrkes- eller ortstillhörighet men beskrivningen ger en någorlunda rättvisande bild tror jag). Det var livat i luckan kan man säga :) Inte helt sömnvänligt men men ... det var ju inte hela världen. Vi hade en bra helg!

Idag känner jag mig snarare bortkommen än hemkommen. Väldigt trött, ganska irriterad och jag har oordning i huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback