ICA eller någon annan

Jag har alltid varit en ICA-anhängare. Har liksom gillat ICA bäst och helst handlat där. Så är det fortfarande men jag har ganska otippat blivit förtjust i Willys i Birsta. Eftersom det är den butik som ligger närmast jobbet handlar jag ofta där nuförtiden och jag trivs riktigt bra med det. Det är en bra butik.

Detta kanske kan verka ointressant men jag skriver om det av en anledning. Jag har tidigare klagat på att det finns mycket butikspersonal som inte alls ger det lilla extra till mig som är kund. Det är något jag har funderat mycket över det senaste året faktiskt ... tycker att det är så otrevligt att handla i butiker där personalen är mer intresserade av att prata med varandra om privatlivet än att se sina kunder. MEN ... på Willys i Birsta är personalen alltid trevlig! Det är så roligt! Jag går ofta dit på morgonen för att köpa frukost och kommer ut ur affären med ett leende på läpparna. Ni som känner mig vet att mitt morgonhumör är ganska kackigt så då förstår ni att dom verkligen är trevliga där.

Alltså: Cred till Willys personal som finns där för kunderna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

City Gross ska det vä'

2009-06-17 @ 15:40:26
Postat av: jennychen

ja, det är ju helt okej men så sällan jag har vägarna förbi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback