Om jag blåser bort

Det blåser ganska kraftiga vindar nu men jag tror att jag står stadigt på marken. Tänkte ändå meddela att om jag blåser bort så hoppas jag på att landa i exempelvis Wellington. Det skulle passa bra tycker jag. Ska undersöka hur min förmåga att spara pengar ser ut så att jag är beredd om det blåser upp till storm. Och, vet du vad, om jag blåser bort så kan du vara säker på att jag kommer att ha det bra :) Jag tror att vinden avtar och blir det så så kommer jag att ha det bra ändå.

Just nu sitter jag inomhus, är inte särskilt bekymrad över blåsvädret men längtar efter frukosten. Hungrig! Trots att jag fikade tidernas kvällsfika igårkväll efter att promenerat till och från Haga (i blåsten utan att blåsa bort).

Jaja ... ska jobba en stund innan det är dags att äta lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback