Otippade grejer hela tiden

Jag har haft en riktigt skön helg i stugan. Vädret behöver jag ju inte ens nämna för det vet väl alla hur underbart det har varit (och är).  I fredags hann vi en sväng till Holmö. Träffade på K som jag inte sett på länge. Absolut kul! Började lördagen med att köra bil vilket var väldigt otippat men helt klart roligt. Hade inte kört mammas Audi förut men den var som en pärla. Kanske vågar jag mig ut på vägarna lite mer nu. Tog sedan ett bad och efter det var det bara att sätta fart med förberedelserna inför Johans 30-årsfest. I stekande sol väntade vi på gästerna och framåt fyra började dom ramla in. Vi blev inte så himladens många men kul var det :) Extrabra var att David kom med musikanläggning och supermusik.

Igår tog vi båten till Koviken och solade en sväng. Där var vattnet inte alls särskilt badvänligt så det blev inget plaskande. Väl hemma sprang jag bort till moster och morbror för att testa kajakpaddling!!! Det var svårare än jag trott men definitivt roligt. Nu när jag har lyckats sitta i den och paddla framåt så kan det bara gå bättre och bättre. Är hyffsat nöjd över att jag inte välte under premiärturen.

Det som var mest otippat under hela helgen var nog min bilkörning men det var liksom flera andra grejer också som jag inte alls hade räknat med. Bara bra saker! And I'm nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback