Personligt brev

Jag knepar och knåpar med ett personligt brev. Varför heter det ens så? Det är sällan sådana är särskilt personliga egentligen. Jag får panik av att skriva personliga brev som inte är personliga. På sistone har jag varierat min ton i breven från att vara högst formella och vanliga till att vara ovanligt hemtrevliga och, just det, personliga. Inget jobb än men mina iakttagelser säger att det är mjuka brev som går hem. Ibland. Hm ...

Just det brev jag försöker få ihop nu kärvar som tusan. Jag har inga ord. Andra saker går att beskriva, konkretisera och garnera ... men hur ska jag kunna sätta ord på mig själv? Alltså jag kan, det är bara det att det inte blir bra. Och jag avskyr att skriva dåligt.

Nej, jag ger snart upp. Startar eget, vinner på lotto och påtar på i min blomkruka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback