Pyssel, present och pizza

Tjingeling!

Gårdagen slutade oväntat måste jag säga :) Efter jobbet slet jag länge och väl med att slå in en present till pappa (han fyllde också år i torsdags). Vi ska åka till stugan idag efter jobbet och fira oss så jag var tvungen att fixa klart hans present. Det blev en hel del pysslande eftersom formen var lite udda. Paketet ser ut som om en 5-åring skulle ha gjort det :) Det var pysslet det. Presenten jag syftar på i rubriken var till mig! Aina kom på besök och hade med sig syrener, jordens underbaraste doft, och ett paket. Gissa om jag blev glad när det var den lilla rosa skålen med lock från Lagerhaus som jag har suktat efter lääänge. FIck även doftljus och choklad :D Supersött av Aina! Sedan var det dags för pizza ... inte alls min plan eller mening att äta så onyttigt men hur skulle jag kunna motstå :) Det var grymt gott!!

Tanken var att jag och Jo skulle hinna träffa Anna under kvällen men det blev lite sent så vi får ta det i sommar istället. Hon firade sin födelelsedag igår så det var synd att jag inte kunde ge henne en ordentlig grattiskram.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback