Diddelidoo

Jag försöker skratta och sjunga diddelidoo men har vansinnig huvudvärk. Vaknade av den inatt och den vägrar försvinna. Nu sätter jag mitt hopp till kvällens träning, kanske kan den hjälpa. Kan det vara visdomständerna som spökar? Eller helgens bravader? Nej, det borde inte vara det. Kanske bara allmän huvudvärk.

Jag är så nöjd med att snöandet har slutat eftersom jag ska promenera till träningen. Tror jag ... får se hur halt det verkar, kanske tar cykeln. Det är så knäppt att det har gått strålande att cykla hela den långa vargavintern men att det nu när det nästan är vår är så uslig väg. Det är ju nu när det har ljusnat som jag verkligen vill susa fram på min kära, men aningen slitna och rostiga, cykel.

Ska försöka diddelidooda vidare och sedan ge mig av.

Jag säger: HEJA SKELLEFTEÅ! (Norrland är ju trots allt bara ett enda stort ... eeh ... Norrland. Liksom. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback