Dystra dagar

Jag vill börja med att säga att jag verkligen inte ska klaga på helgen, eller på mitt liv. Med det sagt vill jag säga att allt är nattsvart. Jag vill klaga.

Helgen har varit bra. Jag har äntligen träffat A&T igen och så har det varit en riktig sporthelg. Det är kul med sport!
Jag och Ullis såg basket i fredags. Det blev givetvis, och tyvärr, hockey i lördags. Idag har jag kikat på Sundsvall handbolls herrar och damer. Blandade resultat, hockeyn var bedrövlig, men ändå roligt med sport. Måste tillägga att jag verkligen är glad över en så fin vän som Ullis.

Angelica och Therese har alltså kommit hem. Och sååå kul att träffa dem igen! Igår körde vi en heldag i pulkabacken hela gänget. Alla söta barn var med och vi hade en härlig dag. Jag kan skatta mig lycklig över mina fina vänner! Och det trevliga sällskapet räddade den astrista och sugiga hockeymatchen. Efter en lång lördag var jag knäckt på mer än ett sätt. Gick och la mig vid nio men stördes av ett festande gäng i huset som ringde på min dörr tre gånger mellan klockan tio och elva.

Det blev inte något handbollscupsplanerande som jag hade tänkt mig. Det måste bli till veckan istället. Cupen närmar sig med stormsteg.

Tillbaka till det nattsvarta. Jag befinner mig mitt i en total depression. Även om helgen har varit rolig och så ... jag är missnöjd med mitt liv, min omgivning och med mig själv just nu. Jag ska låta svackan plana ut av sig själv. Det vet jag att den gör. Jag är inte en deppig person egentligen men ibland blir det för mycket av allt bara. Samtidigt. En fantastisk ljuspunkt är att A&T är hemma. Angels lilla Oliver är sötare är sötast och T:s L verkar super.

Dagens bästa Gossip Girl-citat: Just smile and fake it.

Det jag skulle behöva är utan tvekan att medverka i Wipeout. Det skulle göra mer än gott! Jag behöver leka. Just nu ser jag reprisen av Så ska det låta och det gör gott det också :-)

Tack alla fina för att ni finns. Tyvärr har jag inte möjlighet att fullt ut uppskatta er just nu men jag tror att ni vet hur mycket jag tycker om er.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!! KLart du får länka mer än gärna!! Och säg till om du vill beställa. Vore superroligt. Hoppas vi kan ses mycket i sommar, är det någon konsert på gång? =) Kram

2009-03-09 @ 22:44:48
Postat av: Linda

Många kramar till en god vän som dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback