Fil, lime och äpple

Jag åt precis en annorlunda middag. Filmjölk med färsk lime och äppelbitar. Det var gott! Jag kunde ha skippat limebitarna och bara pressat limen istället men det får bli så nästa gång. Jag åt en tallrik grönsaker och en macka också, annars skulle jag säkert hungra sönder inom en kvart. Det kanske jag gör ändå ... får nog fika kvällsfika senare.

Tänkte gå på
Måndagsjazz ikväll men slopade planerna. Egentligen var det guldläge att gå för träningen är sportlovsinställd men jag var väl inte tillräckligt i farten för att idas. En annan gång kanske jag lyckas släpa mig dit :-) Det har varit en ambition i flera år men jag lyckas alltid ha måndagsträningar. Förutom just idag då jag bara lyckas vara lat.

Nu ska jag överge datorn och hitta på något mer givande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback