Fredagsfunderingar

Det känns lite avslaget efter Timrås förlust igår. Samtidigt är det roligt med mer spänning och en hemmamatch är förstås kul. Jag kommer inte att se matchen live men ändå. Ett stort plus går idag till Canal+ för alla sköna studio- och kommentatorsgubbar. Min inställning till dessa herrar har svajat under säsongen men nu kan jag inte annat än älska Lasse, Arne, Ankan, Calle, Arto och alla dem andra. Det enda jag ställer mig frågande till är varför det inte finns lika härliga damer. Min ambition måste bli att ta plats bland dessa hockeyfilosofer.

Idag blir det en lugn dag på jobbet (tror jag), ett fikamöte med Jeanette efter jobbet (nytta och nöje kombinerat) och sedan kikar jag givetvis på Så ska det låta. Jag tänkte gå på Jazz på Knaust men tror jag skippar det. Imorgon lär jag se Timrå-HV71 på tv någonstans och på kvällen blir det med största sannolikhet Veronica Maggio på Aveny. Mer funderar jag inte på en fredag som denna. Lipton är ledig idag så det är lite tråkigt på kontoret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback