Hela helgen

För den som vill veta vad jag har gjort under helgen går det bra att läsa vidare.

I fredags efter jobbet åkte jag och syrran in til stan. Shoppingbehovet var totalt och vi spenderade nästan tre timmar i affärerna. Kom hem tomhänt. Det är så typiskt mig. På lördagen gjorde vi ett nytt försök, åkte då till Birsta City. Jag köpte några toppar men inget spännande och inte riktigt vad jag behövde. Syrran däremot for hem med en helt ny outfit. Lyllos henne! Väl hemma slängde vi i oss lite mackor och sedan var det dags att påbörja kvällens äventyr. Först en öl hos en av syrrans jobbarkompisar, sedan middag och hockey på O'learys. God mat och trevligt sällskap! Vi var inte så hockeyfokuserade, kändes lite som att intresset dog när matchen inte gällde så mycket. Tanken var att vi skulle gå ut men vi drog först tillbaka hem till han vi var hos innan. Singstar och kalas! Sedan ner på Aveny. Hade jag vetat att Timrå IK var på Oscar hade jag nog åkt dit istället :-D Finns ett par godbitar där ... hehe. Vi hade kul i alla fall och det blev en och annan svängom på dansgolvet. Inget spännande hände ute men däremot en knäpp grej, jag blev avlurad en öl. Bara för att jag är så snäll. Ska jobba på att bli bitchigare. Igår var jag tröttast i världen. Sedan var helgen visst slut.

Så hade jag det. En bra helg, noll nytta men mycket nöje.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback