Jag obryr mig om dig

En stund framöver kommer jag inte att bry mig om någon annan, varken dela glädje eller sorg. Jag har inget att ge. Så är det. Eventuellt kanske jag falskar lite och verkar bry mig men jag kommer inte göra det på riktigt. Jag ska obry mig för en stund bara ... några dagar eller veckor eller så.


På agendan

>> Ikväll startar dragspelskursen! Ser inte fram emot att bära dragspelet men jag hoppas på en rolig kurs :-D
>> På lördag blir det fest fallera med vännerna!
>> Det vankas
handbollscup i Nordichallen! Nästa helg är det dags :-)


Glassätandet fortsätter ...

Jag testade Ben & Jerry's Wich. Åt faktiskt en sådan istället för lunch ... och mätt blev jag. Den här glassen gillar jag! Lite väl mäktig kanske men egentligen kan det nog aldrig bli för mycket av det goda :-) Goda kakor utanpå och god glass inuti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback