Ledig fredag

Ja, idag har jag varit hemma från jobbet. Skönt! Har hunnit träna lite på dragspelet :-) Hade första lektionen igår och det var hur kul som helst. Men svårt! Jag är inte så välkoordinerad liksom, klurigt att göra flera saker samtidigt. Jag hoppas att jag lär mig spela lite i alla fall.

Annars har jag mest bara slöat idag. Har slängt grejer på återvinningsstationen, var en sväng på stan med mamma och har pysslat en del hemma. På det stora hela en väldigt slö dag. Egentligen skulle jag fixa med grejer inför cupen men jag kände verkligen inte för det. Jag har faktiskt inte ens tittat åt datorn förrän nu. Väldigt skönt!

Inte så länge kvar till Så ska det låta :) Det blir kvällens höjdpunkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback